E-commerce
Cele szkolenia
Głównym celem szkolenia „E-commerce” jest poznanie kluczowych aspektów rozwoju sprzedaży online. Uczestnik szkolenia pozna polski rynek e-commerce i profil konsumenta w sieci. Nauczy się planować e-handel, począwszy od badania rynku, aż do wdrożenia i optymalizacji witryny sklepowej. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają̨ konwersje na sprzedaż̇ i jak zaplanować działania reklamowe dla e-sklepu. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających e-handel. Zapozna się również z aspektami prawnymi handlu w internecie. Dzięki szkoleniu Uczestnik stworzy swój własny klarowny plan, uniknie wielu błędów oraz wpłynie na konkretne wyniki finansowe.
Korzyści dla uczestnika
- Rozwój kompetencji w najszybciej rosnącym obszarze handlu: e-commerce
- Zdobycie wiedzy niezbędnej do wdrożenia e-sklepu i konwersji na sprzedaż
- Ułatwienie komunikacji z partnerami branży marketingowej (np. agencjami reklamowymi) poprzez naukę standardów, definicji, pojęć i języka obowiązujących w całej branży
- Zwiększenie efektywności własnych działań w e-commerce
Korzyści dla organizacji
- Nabycie wiedzy i kompetencji pracowników w najszybciej rosnącym obszarze handlu: e-commerce
- Świadome uruchomienie lub zintensyfikowanie sprzedaży i komunikacji rynkowej w Internecie
- Wyższe wyniki biznesowe
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Polski e-konsument
- Polski rynek e-commerce
- Geneza zakupów w sieci
- Inspiracje i zachowania nabywców, Podmioty na rynku e-commerce
- Podróż Klienta (Customer journey)
- AIDA
- ROPO, Showrooming
- ZMOT
- Mikromomenty
- Trendy i zjawiska w e-commerce mCommerce
- Planowanie e-handlu
- Platformy shoppingowe
- Dropshipping
- Budowa witryny sklepowej a zadowolenie Klienta (UX)
- Makiety
- Budowa witryny sklepowej Ewaluacja
- UX
- Heurystyki Nielsena Click-tracking
- Audyt UX e-sklepu
- Porzucony koszyk
- Przyczyny porzucenia koszyka
- Optymalizacja witryny sklepowej (SEO)
- Kod witryny
- Zawartość witryny
- Inbound marketing /link building Domena
- Roboty
- Black Hat Słowa kluczowe
- Marketing treści (Content Marketing - CM)
- Strategia CM w lejku zakupowym Formy treści
- Dystrybucja
- Reklama natywna
- Jak pisać? Copywriting
- Content recycling
- Komunikacja reklamowa e-sklepu
- Koncepcje komunikacji
- Online vs offline
- Omnichannel
- Inbound vs outbound marketing
- Planowanie kampanii reklamowej
- Etapy planowania kampanii
- Definiowanie celów
- Narzędzia i działania komunikacji internetowej
- Reklama w wyszukiwarce (SEA) Działanie wyszukiwarki Google Ads
- Smart Bidding
- Copy w reklamie PPC
- Google Merchant Center
- Inne kanały komunikacji
- Marketing szeptany (buzz marketing)
- Reklama w mediach społecznościowych (Social Media Advertising)
- Marketing afiliacyjny
- Reklama geotargetowana
- Google Moja Firma
- Google Maps
- Marketing zbliżeniowy (Proximity marketing)
- E-mail marketing
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu
- Monitoring i mierzenie efektywności kampanii
- Wskaźniki sukcesu, KPI
- Konwersje
- Śledzenie skuteczności, UTM-y
- Zwrot z reklamy (ROAS)
- Mierniki sukcesu w e-commerce
- Zwrot z inwestycji (ROI)
- Wartość zamówienia (AOV)
- Długookresowa wartość Konsumenta (LTV) Satysfakcja Konsumenta (NPS)
- Inne parametry efektywności
- Google Analytics
- Aspekty prawne handlu w Internecie
- Ćwiczenia inspirujące
- Karty z brandami
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów e-commerce. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |