Strategie biznesowe w Internecie
Cele szkolenia
Uczestnik szkolenia „Strategie biznesowe w Internecie” pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobierać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele oraz jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczy się planowania kampanii reklamowych w Internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan).
Korzyści dla uczestnika
- Profesjonalne projektowanie i realizacja strategii marketingowych
- Poznanie trendów w mediach cyfrowych, charakterystyka social mediów
- Prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w Internecie
- Ułatwienie sobie komunikacji z partnerami branży marketingowej (np. agencjami reklamowymi) poprzez naukę standardów, definicji, pojęć i języka obowiązujących w całej branży
- Zwiększenie efektywności swoich działań poprzez wybór najbardziej dostosowanych do potrzeb narzędzi marketingowych
Korzyści dla organizacji
- Prowadzenie skutecznych działań marketingowych wpływających na zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy
- Zrozumienie rynku reklamowego i świadome wykorzystanie Internetu do sprzedaży i kreowania profesjonalnego wizerunku firmy
- Wzrost wyników finansowych
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Internauta, czyli kto
- Internauci w Polsce i na świecie
- Kluczowe aktywności w sieci
- FOMO
- Wydawcy
- Top-20
- Ewolucja popularności
- Trendy w mediach cyfrowych
- Zjawiska internetowe
- Smartfonizacja
- Ślepota reklamowa – jak zaradzić? Adaptacja branży
- Multiscreening
- Sztuczna inteligencja
- Big Data
- Social Media, influencerzy
- Rynek reklamowy w Polsce
- Wielkość i wartość rynku
- Podział tortu reklamowego
- Podmioty
- Wskaźniki sukcesu (KPI)
- Współpraca w agencjami
- Brief
- Modelowy proces zakupowy
- Podstawowe pojęcia marketingu online
- Podróż konsumenta, ZMOT, mikromomenty
- Omnichannel
- Offline vs online
- Planowanie kampanii reklamowej online
- Od definicji do realizacji kampanii
- Źródła wiedzy
- Definiowanie celów
- Lejek sprzedażowy
- Konwersje = sprzedaż jako cel kampanii
- Definiowanie grup docelowych, persona, generacje, grupy docelowe
- Inbound vs Outbound Marketing
- Narzędzia i działania w Internecie
- Media-Mix
- Budżetowanie kampanii
- Mierzenie efektywności, KPI
- Etapy planowania kampanii
- Media plan (case study)
- Zarządzanie efektywnością kampanii
- Mierzenie efektów, KPI
- Dążenie do doskonałości
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów e-commerce. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |