Szkolenia marketingowe  Szkolenia marketingowe


Strategie biznesowe w Internecie

Cele szkolenia

Uczestnik szkolenia „Strategie biznesowe w Internecie” pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobierać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele oraz jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczy się planowania kampanii reklamowych w Internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan).


Korzyści dla uczestnika

  • Profesjonalne projektowanie i realizacja strategii marketingowych
  • Poznanie trendów w mediach cyfrowych, charakterystyka social mediów
  • Prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w Internecie
  • Ułatwienie sobie komunikacji z partnerami branży marketingowej (np. agencjami reklamowymi) poprzez naukę standardów, definicji, pojęć i języka obowiązujących w całej branży
  • Zwiększenie efektywności swoich działań poprzez wybór najbardziej dostosowanych do potrzeb narzędzi marketingowych

Korzyści dla organizacji

  • Prowadzenie skutecznych działań marketingowych wpływających na zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy
  • Zrozumienie rynku reklamowego i świadome wykorzystanie Internetu do sprzedaży i kreowania profesjonalnego wizerunku firmy
  • Wzrost wyników finansowych

Program szkolenia





Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia

    Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów e-commerce. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    Powiązane produkty: