Szkolenia menedżerskie  Szkolenia menedżerskie


Zarządzanie zespołem rozproszonym/zdalnym

Cele szkolenia

Podczas szkolenia „Zarządzanie zespołem rozproszonym/zdalnym” Uczestnik dowie się, czym charakteryzuje się praca w zespołach rozproszonych, jakie są najczęstsze bariery oraz jak zorganizować pracę zdalną dla siebie i swojego zespołu. Przećwiczy „twarde” i „miękkie” narzędzia komunikacji zdalnej oraz zasady stawiania wymagań i egzekwowania zadań we współpracy zdalnej. Nauczy się prowadzić angażujące spotkania on-line z wykorzystaniem różnych aplikacji i narzędzi. Dowie się jak motywować do działania, wspierać pracownika w realizacji celów, a także jak radzić sobie z emocjami i stresem oraz jak budować zaufanie i szacunek w strukturze rozproszonej.


Korzyści dla uczestnika

  • Znajomość narzędzi komunikacyjnych i umiejętność budowania ducha zespołu w pracy zdalnej i hybrydowej
  • Umiejętność przekazywania informacji w odpowiedniej formie i udzielania informacji zwrotnej
  • Efektywne delegowanie i wzmocnienie motywacji pracowników w pracy on-line
  • Wiedza jak zarządzać stresem i emocjami w trudnych sytuacjach

Korzyści dla organizacji

  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych w formule zdalnej
  • Wzmocnienie współpracy pomiędzy zespołami z różnych lokalizacji
  • Wzrost efektywności zespołów rozproszonych
  • Wzmocnienie więzi pomiędzy liderami a pracownikami rozproszonymi

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia

    Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych, a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z zarzadzaniem zespołem w strukturze rozproszonej (umiejętność).W trakcie szkolenia uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Powiązane produkty: